Followers

Makan2-Eastin Hotel-Penang

Thursday, May 13, 2010

Hari nie saya ada training kat Penang..So lunch adalah buffet..Maka inilah hasilnya..lauk2 yang saya layan hari ni..Alhamdulillah...murah rezeki hari nie

Kari udang yang mantap..pasal guna udang besar

Mana boleh tinggal menu wajib..ketam goreng cili..sedap..ketamnya fresh

Nie saya yang besa diserve kalu buffet

Siput apa ntah..saya ambil nak rasa..sedap gak..goreng pedas2 n berempah

Sharkfin Sup..nie pun paberet nie..

Laksa Penang plus otak udang n daun pudina..Tapi kuahnya pedas woo..saya tak taruk cili padi pun rasa pedas

Puding Roti..My all time paberet

Dessert

Dessert

3 comments:

Anonymous said...

oooo hang p training makan makan kat penang naaaaa !!

hiks

Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

aween yang siput tu kupang, kat melaka banyak, kadangkala kalau balik melaka mesti beli ..paling kurang 10 kilo, makan ramai2

Nor Azlina Yusof said...

abg long: Pi training memang makan2 ja..nak plak kalu kat hotel..3 x la break makan


Kak Yati: Mesti dah besa makan kalu beli 10 kg, Aween nak telan seekor pun payah...Aween nie kalau spesis siput, siput sedut ja yang Aween pandai makan

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino