Followers

Suatu Ketika Dulu- Makanan Harian

Thursday, November 12, 2009


Masa saya kecil dulu, masa tu duduk kat Kedah lagi..Kehidupan family saya kira susah dan ikat perut..Masa tu saya anak tunggal..chewahh perasan anak tunggal..sampai sekarang pun still pegangn status tunggal..tapi the only daughter la...Oh ya.dulu kalau makan , lauk ikan darat ( ikan sawah) cam puyu..haruan keli..Jarang la nak makan ikan laut..Nak makan ayam pun payah..kena ayam bela sendiri...Masa tu lauk paling best kalu dapat makan adalah ketam..sampai sekarang pun saya rasa cam tu..tu setahun sekali lak kot...Tapi kalau lauk besa yang saya makan..nasi gaul minyak lauk..minyak bekas goreng minyak digaul, campur garam..takpun nasi n santan n garam...Kicap pun kira mahal time tu...Sungguh daif la...


Cuba kalau sekarang ...makan tak kira budget..asal teringin ja..pi la makan..takda nak kira2 bp budget..oklah..mo smbg kije ...Daaaa

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino