Followers

Part Time Income

Monday, November 30, 2009

Lama tak letak entry yang emo2…la kije bz ..nak emo2 pun tak sempat..Tapi tadi ada yang buat saya bengang..Tengah dinner dalam kul 7 ( saya jenis yang dinner awal..pengaruh duk hostel lama sangat) ..dapat call..masa tu azan maghrib pun baru ja habis..tak sampai 1 minit..Kot ya pun duk nak kejar saya..blh tak tunggu pas kul 7.30..Takpun jgn call langsung mlm2..hal2 kije or luar kije saya takmo layan pas kul 6..Kecuali family or org spesel ja…


Owh ya berbalik pasal call, turn out orang yang call tu nak ajak saya join online sales..maklumla..saya kije wat sales so nak promote saya jual service derong..tapi orang2 yang duk buat part time business or MLM tak tau kot, saya mmg jns yang takkan buat sales pas waktu kije..Balik kije saya sgt penat saya tak mo jumpa org..Saya pun bukan nak bercita2 jadi kaya..cukup dgn apa yg ada..lepas bayar hutang n ada duit shopping2 cikit dah la..Haissshh..esok kena bg tau org yg call tu saya tak berminat…Ramai btl yang kat luar ni rupanya kije keras cari side income…

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino