Followers

Sikap Manusia Yang Menjengkelkan

Monday, August 3, 2009

Ketika entry ini di taip..saya sangat marah..tapi mungkin kerana saya berpuasa hari ini..maka tahap kemarahan tu..even high pitch suara saya dapat di control..Kenapa dalam dunia ini..ada orang suka melepaskan kemarahan pada orang lain..Saya yang bertanya dengan nada biasa di balas dengan suara yang tinggi..Bukan saya bertanya hal luar opis..saya buat follow up..kerja yang pending untuk mengetahui statusnya..Sapmpai kan saya kuar statement.." I bertanya u dengan elok..kenapa you nak balas dengan suara yang tinggi..Kita sama2 kerja..you ada kerja you.I oun ada kerja I."


Cepatla hari ini berakhir..saya dah tau mau berada lama-lama di opis ini..Mood pun dah takde..

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino