Sila pejam mata ya..kami posing dalam toilet Sunway Pyramid..Jue nie satu asrama n satu sekolah menengah dengan saya...la dia juga client insurans saya
Lagi posing dalam toilet..guna GN dia..lawa kan picnya..mula la pasang niat nak Gn..tapi bile kenangkan touch scree...tarik balik la...payah nk msg sambil drive..opppsss...
Sebelum makan...sila layan kan je la pic saya lagi
Lunch kami hari tu..makan korean food...
Kimchi aka sayur jeruk..ni makan dgn maggie sedap ni..
Jue punya order...mee yg ada few jenis cendawan..mee dia macam maggie ja...ke mmg guna maggie..cuma kuah lain la..rasa mewahnya cendawan
saya punya order..bibimbap....saya ambil bbq chicken
Gaul semua...rasa la manis2 sos korean n cendawan n sayur..tapi hujung2 lidah pedas jugak...
Rakyat Malaysia Dakwa Kelantan Negeri Paling Selamat, RM50 Pun Boleh
‘Survive’ Hidup Di Sana
-
Kelantan sering dikaitkan dengan gaya hidup yang santai, makanan yang
berpatutan serta suasana kampung yang masih kuat. Namun, dakwaan seorang
rakyat Mal...
6 hours ago











0 comments:
Post a Comment