Followers

Alhamdulillah.. Rezeki Quater 3!!!

Tuesday, October 1, 2013



Alhamdulillah..rezeki quater 3...syukur atas pemeberian yang Allah bagi..saya dah dapat star calb barcelona..insyaallah dalam bulan 3 -5 akan bercuti ke sana..jejak kaki ke bumi Sepanyol pulak..Dapat mini ipad..duk target nak beli mini ipad bulan 10 ni..sekali dapat free ..syukur sangat dan dapat jam delma berharga rm 2 ribu plus..nanti dah dapat jamnnya saya share kat sini exact picture..Jam ni saya bagu abah saya la..since hari tu dapat free tiket ke bali saya bawa mak..baru adil la kan..Berdebar menunggu quater 4 punya annoouncement..looking forward utk new hp..I phone 5 or Galaxy Note 3 pulak..best jadi agent prudential..Dapat bantu ramai orang..dapat income yg unlimited dan dapat rewards seperti kt atas..Buat yang berminat nak join saya di prudential secara part time/ full time boleh contact saya di 012-6110140..Insyallah saya akan guide kawan2..

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino