Followers

Keywords Week 41

Friday, October 14, 2011



bawal goreng
ladyarween
tepung goreng ayam uncle bob
asyraf harun
tempat makan best
restoran mukmin seksyen 19
nasi kari ikan bawal goreng
novel terpakai dan murah
bihun kantonis
cara penanaman tomato salad





Sesi tengok keywords lagi..Minggu ni takde yang pelik2 la muncul..meh saya huraikan sikit-sikit:




(1) Bawal Goreng: Yang ni makan kat area Juru, Penang..Memang kaw sambal kicapnya..Makan bawah pokok sawit...



(2)Asyraf Harun: Siapakha Dia? Saya pun tak kenal...



(3) Restoran Mukmin : Nie kedai makan cina muslim...di Seksyen 19 , Shah Alam..Dekat Di Palma Hotel.



(4)Bihun Kantonis : Hurm..tak pernah cuba lagi..sedap kah?




(5) Cara menanam tomato salad: Yang nie saya tak pernah tanam..mak saya yang tanam..saya snap picture ja...


P/S: Sila layan ja la..Ubud Picture...Tiket dah beli ...Semalam keluar berita Bali kena gempa bumi...Seriau la pulak...

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino