Followers

Nak Berjalan-jalan, Nak Shopping

Monday, May 2, 2011

Lambatnya nak tunggu merdeka. Report kena hantar 4hb and viva 10 hb. Tak sabar nak merdeka. Tak payah dah sambil duk tengok tv rasa bersalah pada diri sendiri pasal tak buat thesis. Dulu masa buat degree tak sabar nak kerja nak pegang duit sendiri . Allah perkenankan, saya dapat kerja sebelum saya start final exam. Khamis last paper saya, Isnin saya dah start kerja. Tak merasa nak ada pengalam tanam anggur.Tapi rezeki yang Allah bagi datang dengan ujian. Enam bulan pertama tu saya balik kerja asik menangis ja pasal tak tahan kena buli. Saya bertahan di kampeni tu setahun lebih. Ujian datang dan pergi. Kerjaya saya di company ke dua dan ke tiga lebih stabil dan saya tak lagi kena mental torture lagi dah. Harap2 lepas nie semua berjalan lanacar. Rasa macam nak jalan2 jauh cikit dan pergi shopping sebagai reward untuk diri sendiri selepas viva ni.

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino