Followers

Makan2: Ayam Bakar Wong Solo: Seksyen 7, Shah Alam

Tuesday, May 31, 2011


Setelah asik terliur tengok KOG punya blog, maka berusaha gigih saya cari ayam bakar wong solo ni. Ni outlet kat Seksyen 7, Shah Alam. Belakang Ariani and Jackel. Kedai buka pukul 11.30. Kalau datang awal, melangut la tunggu macam saya hari tu.

Saya pilih set ayam bakar. Ada ayam,tauhu,tempe,terung berlada and salad.Percuma air mineral kecil. Kalau yang suka makanan berkuah, menu kat sini banyak yang kering2. Boleh cuba ayam penyet, ikan keli or daging.

Dua jenis sambal yang di beri percuma. Sambal kicap and sambal cili merah. Saya cuba dua-dua, sambal cili merah tu lagi best dari sambal kicap.

Jus tomato. First time cuba. Not bad la

1 comments:

Poison_Ivy said...

kedai makan ni kalo leh x yah datang rr. pelayan2 die bekeng gile, n x hormat pelayan.
stakat makanan je sedap, tapi service kalah kedai mamak, bek aku makan kat kedai mamak. da la mahal, rege sampai 10 henget 1 set. bek mkn kat ayam penyet nusantara, br 9 henget ngan lauk n layanan yg memuaskan.

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino