Followers

Marinated Chicken With Caramel

Sunday, May 15, 2011


Main perap2 ja. Malas nak masak beria. Since microwave ada kat kampung, instead of bakar, saya goreng ayam ini.

Semalam ada incident yang almost buat saya dan Candy nak pecah dada. Masa hantar saya balik rumah dari pasar malam, kebetulan anak jiran bawah rumah saya dan cucu2nya tengah buat aktiviti panggang2 kat area parking depan rumah saya. Kami tak sedar ada cucu jiran yang dalam lingkungan umur setahun lebih menerapa ke arah kereta Candy. Sedar2 budak tu dah terbaraing atas jaln dgn terlungkup. Saya bergegas lari terpa, nampak tangan dia ada kesan tayar. Macam mana bapak2 orang yang tgh membakar dgn cucu2 yang besar boleh leka sampai budak tadi boleh terpa ke arah kereta Candy. Cuba kalu dia terpa masa kereta tengah berjalan instead of kereta dari berhenti kepada nak gerak, dan terlenyek kepala, dah arwah dah budak tadi. Saya still rasa terkilan dengan kecuaian orang2 dewasa yang patut mengawasi dia. Alhamdulillah budak tu selamat dan takda kecederaan yang teruk.

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino