Followers

Melangkah ke 3 Series

Thursday, March 10, 2011

Hari ini saya genap umur 30 tahun..Buat semua kawan2 yang wish melalui Fb & sms..terima kasih atas ucapan dan doa kalian..Saya ketika ini berada di Kerteh..Pagi tadi ada safety briefing untuk turn around punya job ..saya silap tulis tarikh..asyik duk ingat tahun 1981 ja instead of 2011..Maka hasilnya the whole bilik training siap tahu hari nie besday saya..siap satu bilik nyanyi besday wish


Harapan saya untuk masa ke depan saya jadi bertambah matang dalam membuat keputusan, jadi manusia yang selalu bersyukur, jadi muslimah yang baik..Boleh jadi org yang kurang garang dan dan kurang melenting...Dapat gembirakan orang sekeliling saya...dan dapat jadi kekalkan persahabatan dengan semua kawan2 saya..kawan fb..dan juga kawan kat blog nie...Daaaaaaaa

6 comments:

kucingorengemok said...

amin... semoga semua hasrat tercapai. semoga sentiasa diredhai allah dunia & akhirat :)

Nor Azlina Yusof said...

KOG: Thanks..

Nor Azlina Yusof said...

KOG: Thanks..

DeLancrettLurpak said...

Happy birthday Lady Arween.. Celebrate dimana? Moga-moga dpt abiskan master tahun ni juge ye...

Wawa Nazir said...

Aminnn.. Btw, age is just a number. Get the heck out of it ;)

Hezy-rena said...

happy belated b'day aween...

=)

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino