Followers

Ahli Keluarga Yang Baru

Monday, March 21, 2011


Pasangan Pengantin Baru..Hafiz Dan Azliyana

saya dan adik ipar yang di panggil Na..Nama pun dah dekat dengan nama saya..Cuma kalau compare sapa lagi putih..sah2 la saya kalah dengan dia


Seminggu saya bercuti pasal adik saya kahwin..Penat tak usah nak cerita la..Buat kenduri kat rumah..Apa2 pun Selamat Pengantin Baru buat Hafiz & Azliyana

2 comments:

DrSinga said...

putih sebab foundation tebal tu!!!!!!!
:)

Lady Arween said...

Doc: Org kelate kan putih2..tak macam kita yang duk berjemur la :)

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino