Followers

Makan2: Kyros Kebab Lagi

Tuesday, March 1, 2011


Agak2 Cik Lurpak terliur tak dengan gambar nie?? Agak kecewa, set nasi ni, kacang kuda dah di tukar ke pada salad...Saya kalu pergi makan kt sana..ini antara paberet saya..Tapi saya pilih daging ayam je la...Sekarang dah tak banyak outlet Kyros Kebab..nak pergi makan, kena pergi kat Kompleks PKNS ..yang dekat dengan area rumah saya la

2 comments:

DeLancrettLurpak said...

cisss!! nasib baik bukan dalam lebenese bread.. kalau tak, meroyan lah aku!!!

Lady Arween said...

Owh...kita suka makan dengan nasi..kalu dengan roti nie kurang cikit..pasal tekak melayu la katakan :P

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino