Followers

Nak Jugak Tayang!!!!

Tuesday, February 22, 2011

Sumber Dari Cik Gugel bagi yang tak tau macam mana pokok Mulberi..Kalau dah masak kaler hitam..rasa manis2 n masam2 cikit


Saya tak sempat lagi nak snap pokok yang saya bela...Saya tukang siram ja..Tukang tanam mak saya..saya tak boleh tanam pasal tangan panas...Wah ada ciri2 boleh tampar orang la kan kalu tangan panas..hahahhaah


Pokok Mulberi yang saya jaga tanam dalam pasu..La baru keluar daun & ada gak keluar putik buah..Excited gak la..walaupun cenoit ja..Nanti saya snap picture and tepek kat sini

2 comments:

kelleykatz said...

kak Awen, sy nak tengok pokok yg kakak bela tu.
Tangan panas.. sebijik mcm sya, walaupun college amik faculty agriculture..seketul pokok pon tak pernah boleh tumbuh kalau saya yg tanam.. (malu gak kekadang, haha)

Lady Arween said...

Owh..boleh ja..nanti akak tepekkan..akak jadi tukang jirus air ja

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino