Followers

Macam-Macam Hal La Pulak..

Wednesday, February 9, 2011


Nasi Ayam di Sg Udang , Mealak Yang Sungguh Sedap


Ada duaperkara tak best berlaku semalam:


(1) No FB, Blogging or Personal Email kat opis dah pas ni..Semua kena block


(2) Saya mengamuk dekat satu supplier..Dah almost 1 year saya tak mengamuk macam ni


(3) Yang nie berlaku sepanjang 2 minggu kat rumah sekarang..Saya ada masalah tidur..saya akan bagun tgh2 pagi..cam kul 1 pg, 2 pagi, or pukul 4 pagi...Ke nie peringatan untuk saya bgn buat solat sunat??


(5) Dari semalam panas badan..rasa macam nak demam..Tapi kena tunggu balik dari buat IC dulu baru singgah pi klinik..

1 comments:

DeLancrettLurpak said...

sabar ye cik kak.. jgn ngamok, pi amik air semayang.. :)

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino