Followers

Day 5

Sunday, August 7, 2011

Balik berbuka di kampung. Memang bestla menunya.

Ikan kembung lengat yang digoreng taruk bawang. Memang kaw, ada rasa masam2 dari asam keping cikit. Hanya ikan kembung n ikan tamban ja yg sedap dibuat lengat.

Kerabu kedongdong campur bunga kantan. Yang nie dah selalu saya buat.

Ikan patin masak tempoyak taruk daun kesum n bunga kantan. Jangan tanya saya macam mana rasanya, pasal saya tak makan. Nie ada bongsu saya punya favourite.

Murtabak yang mencapai standard sedap saya. Tebal dengan ubi keledek, telur, daging, ada daun sup. Memang sedap. Nak pulak bila gigit dapat rasa daging seketul2. Kira tak kedekut isi la.

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino