Ada kawan kita..operate appendiks..buat kat private..kena dalam RM 9,600.00..Kalau bayar sendiri mau berpinar mata ..Kalau saya kompem akan gadai brg kemas yang ada tu nak bayar bil hospital..Jadi kena ada persediaan..kalau kampeni tanggung ok la kan..kalau tak..kena ada medical card
Sekian sahaja cerita saya hari ni...Batuk & selsema tak ok lagi..So sapa2 yag jumpa saya minggu nie..risiko nak berjangkit adalh tinggi..huhuhuhu
Evo Levant, Taman Tun Dr Ismail
-
[image: DSC09416.jpg][image: DSC09428.jpg][image: DSC09435.jpg][image:
DSC09450.jpg][image: DSC09473.jpg][image: DSC09482.jpg][image: DSC09490.jpg][image:
...
1 day ago

1 comments:
Saya pakai prudential.. mmg bagus, sebab cepat je urusan claim mengclaim.. heheheh
Post a Comment