Satu lagi entry takde motif dari saya...Duk belek2 link blog org lain..nampak la..dah nak bersawang pun blok nie..Padahal baru 5 hari kan ( poyo ja lebih)..Plannig nak potong rambut pendek balik macam nie..tapi dgn berat yang dah nak cecah 52 kg..adakah sesuai berambut Pendek?? ( untuk org yang bantut macam saya..50 kg dan ke atas..org yang lama tak jumpa..kompem akan akata..badan dah naik lagi)...Kena pergi exercise...Tapi kemalasan adalah lebih ..Maka..mari menambah lemak kat perut..huhuhuhu
Cha:coal, The Gardens Mall
-
[image: DSC09530.jpg]
[image: DSC09601.jpg]
[image: DSC09551.jpg]
[image: DSC09578.jpg]
[image: DSC09584.jpg]
[image: DSC09535.jpg][image: DSC09571.jpg]
[ima...
44 minutes ago

0 comments:
Post a Comment