Followers

Hong Kong Trip 2014-Part 1

Monday, January 26, 2015

 Mari menghabiskan entri pasal bercuti untuk tahun 2014..hehhehe..berzaman baru nak cerita kat blog..Sebelum gerak..posing kat airport KLIA..naik Mas..Percutian ni spesel sikit sebab 500 agent yang terawal seluruh Malaysia yang capai target untuk contest ni ja dapat pergi..
 Bila keluar dari asean ..Benda yang kena standby adalah botol kosong..senang nak naut aktiviti..sampai ja kt aiport hong kong..aktiviti ni dulu yang buat..hhehehe
 Refreshment kat hotel...Fish ball dimasak kari dan  popia inti sayur
 Duduk kat L' Hotel Nina. Tingkat 75...Ni vew dari bilik hotel..satu malam dalam RM 900 duit kita..tapi company tanggung semua..okla kan..heheheheh





 Ni pemandangan pukul 6.30 pagi di Hong Kong..waktu di Malaysia sama dengan Hong Kong..Cuma kt sana cepat cerah..
 Dinner kat restoran halal  di Hong kong


 Ni roti canai berinti sayur..sedappp



 Punyalah gemuk sayur kacang kat sini..pastu manis ja..tak pahit...


kat wall restoran..artis2 hong long yang datang makan sini..

 Victoria Harbour..tengok symphony of lights
 Ni Avenue of Stars..tengok tapak tangan celebrity Hong Kong
 Belakang tu patung Bruce Lee
 Ni lah pertunjukkan cahaya nya...setiap building ada la panacaran cahaya ..ikut music
 Atas bas dua tingkat..tengok hong kong waktu malam
Dapat juga ukur tanpak tangan sebelah aktor kesukaan saya..Louis Koo..Saya membesar dengan drama Hong Kong..so bila dapat ukur tapak tangan ni..excitednya macam dapat jumpa artis ni live la..hehehehhee

1 comments:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino