Followers

Saya Dan PRU13...

Tuesday, May 7, 2013

Nie adalah pertama kali saya mengundi..walaupun saya sepatutnya dah 3 kali mengundi..2 kali tu saya mendaftar di pahang..tapi pusat mengundinya kena drive 30 minit dari rumah..maka saya pun jadilah orang yang kurang bertanggungjawab..tak pergi mengundi....jangan ikut perangai saya ni ya

Tahun ni saya dah tukar alamt ke sg buloh..Dah jadi orang sini..saya pun dapat mengundi untuk pertama kali untuk Parlimen Kuala Selangor dan Dun Jeram..Saya selalu fikir ..ala kalau aku tak mengundi ..tak luak..mesti parti yang saya pilih tu tetap menang.sebab berpuluh ribu orang akan vote utk dia..

Tapi apa yang Allah aturkan tu cantik ja..saya ambil ni peringatan untuk saya semtakan dalam hati..lepas ni kena pastikan selagi ada peluang mengundi saya kena pergi mengundi..Guess what ..wakil rakyat yang menang tu..lebih 60 undi ja daripda lawannya..bayangkan la kalau ada 61 0rang mentaliti macam saya..tak menang la wakil rakyat tadi..Tu la Allah dan atur cantik2..hehehehe

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino