Followers

Makan2: Bihun Celup , Andaman Seafood, Seaksyen 24 Shah Alam

Sunday, October 28, 2012

Pejam celik..dah hampir 10 tahun saya jadi penggemar bihun celup ni..kedai makan ni kat sek 24 shah alam, area flat..Thanks to kak Nana  my ex housemate yang perkenalkan bihun celup ni pada saya dan kawan2 budak engine yg lain..Dulu selain bihun celup kitaorang suka kepak ayam madu yg di jual kt area situ jugak..banyak kenangan la dengan ex2 saya kat sini...heheheh..tapi memang best la bihun celup ni..rasa masam+peda+masin + wangi daun sup..dalam ada kankung,lobak masin , ayam n daging..kalau nak tambah perut pun boleh jugak..tapi saya tak mkn..jadi saya pilih ayam+daging..memang terbaik la!!!

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino