Followers

I am Back !!!!!!

Monday, February 6, 2012

Kembali bersiaran setelah seminggu mengawaykan diri...Bizi dengan seminar Dr Azizan Osman...

Antara yang saya belajar masa seminar ..untuk mendapatkan yang baru..kena lepaskan yang lama

Untuk seseorang yang pernah ada dalam dalam hati saya...saya lepaskan awak..saya redha dengan perpisahan kita..saya maafkan salah dan silap awak..dan saya harap awak pun maafkan saya juga..saya halalkan apa yang pernah saya beri dan keluarkan sepanjang kita bersama...saya harap awak pun sama, halalkan apa yang pernah awak bagi...Semoga semua urusan awak dipermudahkan ...Selamat tinggal...



1 comments:

Mama The Explorer said...

kadang dengan merelakan, akan membuat hidup kita lebih mudah...

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino