Followers

2012 CNY Dinner : Lala Chong

Tuesday, February 7, 2012

 Dinner sempena CNY...Boss Belanja...Mula2 sesi gaul2 Yee Sang la..Bagi yang tak pernah makan Yee Sang ni campuran..halia,salmon..limau bali..pastu yang lain2 saya tak dapaat nak identify...hihihi
 Terbaik...Lobster dimasak dengan butter..Memang puas..terasa pejal isi lobster pastu rasa creamy..memang mantap la..ada gak sotong kurita..tapi saya tak tau la..apa nama menu ni..
 Pucuk Paku Goreng Belacan..saya tak makan pulak..tapi kalau goreng dengan tuna..sure licin
 Salted Egg Crab..yang ni tak payah nak cerita lebih kan...nak ulak sepit yang besar..menjilat jari lah
 Campuran sotong goreng n ayam..saya tak rasa  lak..just snap picture..since licin ja ...sedap la kot..
 Steam lala...signature dish kat sini
Ikan kerapu steam..ok la..not bad..tapi saya lagu suka steam nyonya style

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino