Followers

Trip Ke Bintulu

Tuesday, November 15, 2011

Trip ke Bintulu atas urusan kerja. first time saya sampai ke Sarawak..Check ini di Tunes Hotel. Ok la..dalam RM 120 per night..Lunch di koptiam sebelah hotels, saya ambil set ayam rempah..ada kari..tapi karinya manis ...macam kureng masuk la..
Dinner di Sugar Bunns...Ni ala2 kfc kat semenanjung..tapi banyak menu lain selain dari ayam goreng..opismate saya pilih set nasi dengan ikan talapia goreng...saya tengok ramai yang order menu ni..kata opismate saya..fresh ikannya.
Saya pulak pilih fish n chip untuk dinner..pasal tak nak heavy sangat tu yang pilih menu no. Sebelah tu pulak, bekpes saya before fly balik...saya makan semua kecuali telur..pasal saya tak makan telur tiga suku masak...

NOTA KAKI :

Group Ukhwah memerlukan RM 24,000.00 untuk menampung kehidupan 40 orang kanak-kanak di Teratak Rahmat, Mata Ayer Perlis. Saya dan kawan-kawan akan mengadakan kempen selama sebulan untuk mengutip derma bagi menampung kehidupan mereka dan belanja sekolah mereka. Berapa pun sumbangan kawan-kawan pihak kami terima. Derma ikhlas boleh di bank inkan ke MAYBANK, 162218472128 ( NOR AZLINA YUSOF). Tolong letak remarks TERATAK RAHMAT untuk setiap sumbangan yang dibuat secara online. Ya ALLAH kau berkatilah sahabat-sahabat yang murah hatinya dan kau bukakanlah hati sahabat-sahabatku untuk menderma. AMIN

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino