Followers

Marathon Di Seoul Garden

Thursday, November 17, 2011

Last month punya aktiviti...Dua kali makan2 di Seoul Garden. Satu di IOI Puchong dan satu di One Utama. Di IOI, lunch dengan Skarn. So tu antara lauk pauk yang di bakar. Sos kat atas tu saya campur semua sos yang ada. Paling best adalah korean BBQ sos..Kaler merah tak ingat..tapi tak pedas mana..takat geli-geli ja.
Lepas tu saya marinate sos tu dengan sotong. Hasilnya memang puas hati..macam picture sotong yang dah lepas grill. Dessert pulak..deco sendiri ABC..saya taruk buah nipah banyak-banyak..Memang puas hati la.
Nie pulak..dinner dengan yang di One utama...kalau dinner sepesalnya adalah daging kambing yang diperap dengan serbuk kopi...manis dan tak hanyir..Lepas tu saya ambil ketam jugak dan buat jagung bakar..sebenarnya banyak yang di makan..tapi tak larat nak snap...malas..Bila buat entry ni..kecur liur balik..so ada sapa-sapa mau date dengan saya di Seoul Garden tak?

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino