Followers

Menacari Arah!!!!

Wednesday, August 4, 2010

Kalau org lain boleh mintak cerai guna blog...Agak2..kalau saya guna blog cari soul mate macam desperate sgt tak :P


Ntah lah..lately nie banyak sangat yang jadi..saya macam letih dengan semua yang berlaku..never ending..kenapa masih nak berdegil..untuk teruskan..saya pun tak tahu..Agaknya saya tak sayang diri sendiri..sebab tu saya jadi macam nie..




P/s: Dulu duk baca blog org ,meluahkan emo2 diaorong..saya rasa macam takde privacy lansung..tak malu ka..cerita hal sendiri bagi orang baca..sekarang..saya rasa nak meluah kan semua emo2 yang saya rasa..Saya nak keluar dari semua ini..Tapi sampai sekarang mencari arah lagi

3 comments:

kucingorengemok said...

kalau kita, akan terus terarah ke kedai makan, hihi :)

jangan kusut2 sangat, take care!

kucingorengemok said...
This comment has been removed by the author.
Emak si Teta dan Balkish, mak Andak Ojan, Hakim, said...

Aween kadangkala luahan perasaan bukan untuk orang lain menyelesaikan masalah kita, tetapi kalau orang lain dapat mendengar cukuplah..
tak apa menulis di blog sekandar untuk bercerita bukan untuk membuka pekung di dada
minta petunjuk pada ALLAH aween, buat solat istikrah, kalau tuhan tunjukkan. Percayalah dengan petunjuk itu..

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino