Followers

Soalan Yang Biasa Didengar

Tuesday, December 22, 2009

" Bila nak kawin?"
" BF kije apa?"
"Memilih sangat ek?"


Haishhh..hari ja ada 2 org yang saya jumpa duk repeat soalan tu...Boleh tak jangan sibuk hal orang lain...Saya tak pernah bz bodi hal org lain


Seorang client yang saya jumpa tadi siap bagi advise , kalau jadi 2nd wife tu your destiny..you tak boleh elak...Jgn salah faham..client saya nie bukan melayu..So langsung takde isu yang dia nak ayat saya...


Pastu dia cakap lagi..Elakkan duda..saya iyakan ja..coz malas nak tanya why..
Dia tambah lagi..Takut part of the reason dia jadi duda coz xleh perform..marriage life must be compatible among 2 person..If yr husband want 10 times per day..Can you give him 10 times or can you tahan him?


Dan saya hanya angguk ja..Dalam hati..kalu aku tau camni ko nak tanya..baik aku pos kan ja Kampeni Diary & Calender yang di hantar hari ni..Better takde meeting..huhhuhuhu

4 comments:

b3nz said...

hahahaha! baru je aku mengomel psl ni ptg td. :p

Nor Azlina Yusof said...

tu la..aku kena kaw2..smapi sex 10 x sehari ..giler lah client aku..kena tulis kt fb , fs, n ms..no question bila nk kawin..xde la org duk tanya lagi kot :P

Unknown said...

errr....ween..bila nak kawen??
=P...muahahahaha

Anonymous said...

SaSsY :haw haw haw..kalau aku tau 10x...g mampos! xmau aku...igt hamba xxx ke..

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino