Followers

Makan2-Sunway Resort & Spa

Tuesday, December 29, 2009

Sport Club dinner kat Sunway Resort & Spa..Nie kali kedua buat kat sini..Tahun ni..Artis..Dina Malaysian Idol, Menu..Chinese nya cuisine..course by course..Tapi last year lagi sedap makanan nya compare to this year..Kena bersyukur ok..at least dapat gak makan free...dari kuar duit

Starter..ada sotong kurita, samosa, n yang dua lagi tu..saya bantai makan ja

Sup sirip Yu..Sechuan style..Kurang masuk ngn saya kali nie..coz rasa masam2 n pedas..bukan yang cam normal sup sirip yg saya duk layan sebelum ni

Ayam panggang yang alan2 peking duck

Ikan yang di goreng garing..saya lupa menu..tgk tgn waiter yang tolong pegangkan..siap tanya lagi..nak ambil gambar ikan tak..maklum la..dia kena cerai2kan ikan pastu serve kat kitaorang..mungkin duk tgk saya dan dak2 lain yang satu meja duk snap pic makanan yang dia hidangkan

Close up for ikan

My paberet..Udang..masakan pu saya lupa apa nama..tapi rasa manis2 la..n salad bauh yang sedap..walaupun buah dalam tin..ada nenas n jambu batu

Brocoli & xxxx...maafkan saya..saya lupa nama yg satu lagi ni

Nasi Goreng Cina..Ada ikan bilis yang halus2..n udang fresh..not too bad

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino