Kalau transit lebih dari 4 jam...dapatla voucher makan..saya pun pergi makan kat cafe yang offer buffet ..tak banyak choice ..semua berasakan daging..yang macam donut tu dibelah dua..tengahnya diletak daging panggang..kebab ayam..dan kentang..kalau makanan kat munic masin2..makanan kat dubai ni kurang garam ..antara banyak2 ni..kebab ayam ja yang kena dengan tekak saya..
Ustaz Abdul Halim Din Meninggal Dunia Pada Usia 52 Tahun
-
Pendakwah dan guru agama, Ustaz Abdul Halim Din meninggal dunia di Hospital
Shah Alam pada pukul 11.55 malam tadi, pada usia 52 tahun. Allahyarham
turut ...
2 hours ago


2 comments:
Oklah lah kan..dpt jugak merasa selera tempat orang..kat dubai sure semuanya halal kan..:)
Aah kak. Yg penting free. Halal kak..tp liquor ada gak la jual..
Post a Comment