Followers

Majlis Ilmu dengan dr zakir naik

Monday, November 11, 2013

Alhamdulillah..kita lahir sebagai seorang islam..tapi adakah kita take things for granted??? Kita jalankan tanggung jawab kita sebagai seorang islam??? Saya sendiri banyak kekurangan.. MInggu lepas saya berpeluang menghadiri ceramah dr zakir naik..tokoh maal hijrah pada tahun ni..masa sesi ni seorang gadis india mengucap syahadah disaksikan oleh kami semua..masa tu rasa sedh..gembira dan sayu..alhamdulillah bertambah seorang lagi penganut agama islam.. Antara yang saya belajar..jangan wish merry xmas sebab bila kita wish kita mengakui yang jesus tu anak tuhan...jadi lepas ni jangan wish apa2 ucapan perayaan kepada yang bukan muslim..baru saya tau hukum wish2 ni.. Lepas tu belajar yang aurat wanita islam dengan wanita bukan islam..aurat kita adalah sama macam kita dengan lelaki..so ni pun perkara baru yang saya belajar..lepas ni jangan ambil mudah dah perkara ni..

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino