Followers

Melawat Teman Yang Warded Di DEMC

Friday, June 7, 2013

 Teman agent saya masuk hospital di DEMC..maka saya dan seorang lagi kawan, atie daut pergi melawat dia..Dia duduk di bilik single bedded..satu malam rm 180..Duduk 5 malam..dapat duit poket rm 1000..boleh untuk tampung belanja seminggu tak kerja..Semuanya ditanggung oleh PRUBSN Takaful dengan 0 co takaful...Kalau kawan2 tengah cari agent or nak free sharing pasal medical card boleh contact saya di 0126110140...Saya fulltime agent ya..hehehehehe...panjag lak promo..
Sebelum balik opis..singgah di paklong kopitiam di Plaza Masalam, sek 9 shah alam..order la paberet saya..wantan goreng..charkuateow dan seafood dimsum..memang sedap dah puas hati la makan kat sini..rasa macam nak mengulang lagi pergi ja..hahahahhaaq

0 comments:

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino