Followers

Makan2: Nasi Ayam Gemas: Felda Sungai Koyan 3, Pahang

Wednesday, September 21, 2011

Nie makan2 masa nak pergi meeting kat tempat client. Restoran ni terletak di Felda Sg Koyan 3. Price range kat sini boleh tahan mahal gak la. Satu set, tanpa air yang saya order tu dalam RM 7.00. Kaya2 orang Sg Koyan ni ek :p.

Kerabu mangga yang tak berapa crunchy. Tapi rasanya, not bad.

Ni bos saya punya order. Nampak macam menarik ja ayam goreng rempah yang dia order.

Set ayam madu yang saya order. Too sweet, macam tak berapa match ja dengan ayamnya.kuah madu nya too sticky.

1 comments:

Unknown said...

Hari ni 7 julai 2012 aku ngan family nak ke C.Highland dan singgah kat Nasi Ayam Gemas Sg Koyan dalam pukul 10am, tapi aku amat terkejut dgn layanan yg diberikan oleh staff perempuan dah berumur dan kurus kt situ.
aku- Makanan apa yg ada?
jawapan- Yang ada kat menu tulah.
aku-Nak set nasi bubur dan bihun goreng
jawapan- nasi bubur ada tapi bihun dah habis.
aku- bagi nasi lemak
jawapan- nasi lemak dah habis
aku- xpelah kasi set nasi bubur je.

Selepas nasi bubur sampai,isteri aku pun makan dan aku bangun nk ke kereta ambil hp... yang aku terkejut staff yg tua dan kurus tu makan bihun dan ayam goreng sedangkan bila aku order dia cakap xde..jdi aku panggil staff sorang lagi dan tanya bihun goreng , dia cakap ada..itu yg aku pelik, mungkin yg kurus tu pemalas agaknya..
bila habis makan macam biasalah aku tanya bil... ada ke patut yg kurus tu jawab dgn angkuh ..\( pegi bayar kat depan ).

aku rase nak terajang je staff tua kutuk dan kurus tu..
Tobat aku xnak mkn kt situ lagi...dan aku akn bagitau kwn2 yg lain tentang apa yg berlaku..

Menyesal aku g makan kat situ.. kedai cantik tapi disebabkan staff perempuan yg tua dan kurus tu aku sumpah xnak makan kat situ lagi.

Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino